31 Mart 2012 Cumartesi

Clinique Line Smoothing Concealer



Bu ürün tek başına bile benim cildimi kusursuz gösteriyor..O kadar iddialıyım :)
Kendinden çok memnunum.Gerçi Clinique tüm ürünleri güzel.Herşeyden önce alerjik testlerden geçmiş ve %100 parfümsüz.İlk aldığım zaman pembe alt tonu yüzünden çıldırmıştım sonradan yersiz bir çıldırış olduğunu fark ettim.Kullanmayı bilmekle alakalı her şey :)





Burada benim nemsiz pütür pütür kolumu görüyorsunuz :D Sol tarafta kapatıcının uygulanmış hali var.İlk bakışta gerçekten de bayağı bayağı koyu geliyor.. Aslında benim hatam bu ürünü yaz mevsiminde almak oldu en açığı buymuş daha açığı yok ki alayım :/
Ürün bir kapatıcıdan beklenen herşeyi yerine getiriyor.Harika kapatıyor..Çok kalıcı..Ne çizgilere doluyor,ne de koyu göz altı sorunu yaratıyor..Alalı aylar olacak hiç kullanılmamış gibi,yani çok bereketli bir ürün.Yapısı çok yoğun ve çok güzel..renk dışında hiçbir olumsuz yanını görmedim..Bittikçe alırım gibi duruyor :D..Ben Sevil'den 55 liraya almıştım..


Clinique ürün hakkında şunları demiş..



İnce çizgi ve kırışıkların görünümünü azaltarak anında sıkı ve pürüzsüz görünüm sağlar. Cilt aydınlatıcı içerikler kızarıklık ve koyu halkaların görünümünü hafifletir. Daha eşit bir cilt tonu sağlar. Oftalmologlar tarafından test edilmiştir.
 
Formül: Sıvı kapatıcı
Kapatıcılık: Orta
Faydaları: Nemlendirir / Cilt tonunu eşitler
Tavsiye edilen azami perakende satış fiyatı: 59 TL


http://www.clinique.com.tr/


Google Plustan takip etmek için : 

https://plus.google.com/u/0/110210657183201003066/posts



Facebooktan takip etmek,indirimlerden haberdar olmak için : 


https://www.facebook.com/karbeyazinmakyajdolabi?ref=tn_tnmn

Hiç yorum yok: